نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: تجارت الکترونیکی
موارد یافت شده: 6
1 - ارائه یک روش مبتنی بر مدل کیفیت برای ارزیابی سیستم های تجارت الکترونیکی (چکیده)2 - ارائه یک مدل دوبعدی برای ارزیابی موفقیت سیستم های تجارت الکترونیکی (چکیده)
3 - توسعه مدل آنکتاد برای تعیین عوامل کلیدی موفقیت تجارت الکترونیکی بنگاه (چکیده)
4 - تأثیر کیفیت بر موفقیت سیستم های تجارت الکترونیکی (چکیده)
5 - استخراج ویژگیهای کیفی نرم افزارهای تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2B) (چکیده)
6 - ارائه مدل B2BAQM برای ارزیابی سیستم های کاربردی تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (چکیده)